Sjuk Sofie

Är så less på allt strul med denna blogg.
Orkar inte bry mig förrän jag har en egen dator.
Har gett pierre i uppdrag att leta fram en åt mig, är en enda stor djungel för mig,, fattar ingenting:)
Just nu är Sofie sjuk och försöker med all kraft att bli frisk innan helgen då det brakar lös med en massa dunder o brak.
Mådde inte bra igår så jag fick åka hem tidigare från jobbet, tog två alvedon o la mig i hammocken resten av dan.
Idag känns det bättre, funderar på att fara till Hoting till och med:)

Längtar till helgen.
 Hoppas bara att mina sköna bönor kan komma fram till en fin lösning om hur vi ska göra:)
Fredag lördag. Lördag. Fredag?
Aja, de är ju bara onsdag ;)
Det är ju flera dagar kvar ju!

Nej men undra om jag ska sola en sväng innan jag reser till Hoting?
För jag tror jag har bestämt mig för att resa nu:)


Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Hm.. Lördag! :)

2008-07-10 @ 06:44:43
URL: http://josefinalina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback