Everything comes to an end

Ja, då va det helg igen.
Wonderful!
Men vad som kommer ske det vet ingen än,.
Att det blir utgång det är säkert, men vart och med vilka är ett frågetecken.
Endera blir det Grand eller dans i Hoting.
Susanne  ska ringa mig ikväll när hon ha bestämt sig hur hon vill göra.
Alex ska ringa mig såfort hon kommer till Sverige
och Josse ska oxå höra av sig:)
Telefonkväll ikväll med andra ord.

Inatt kommer även Oscar hem så jag ska resa dit senare ikväll och umgås med mina svärföräldrar som jag inte tror vet om att jag kommer ;)
Om inte Oscar har skvallrat men han brukar vara dålig på det.

Idag har varit en trög dag.
Va jätteless på jobbet, var hos en  på morgonen som verkligen tog musten ur mig.
Phu! I två och en halv timme var jag där!
Drog en suck av lättnad då jag äntligen kom ut.
Väl hemma så såg jag att länsförsäkringar hade sökt mig igen, de ha försökt fått tag på mig sen igår.
Så jag ringde dem o kvinnan berättade att det saknades lite info om utlandsresan, de behövde flightnr på det flyg som vi missa och tiden det skulle ha gått.
Men jag kommer få tillbaka alla mina pengar plus lite till, wonderful!
Efter det vart jag på bättre humör och tog tag i bilstädning,
det har varit så mycket pollen i den så Oscar har fått allergichock då han ha suttit i den.
Not good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback