Östersund

Vilken stressdag det blev idag.
Många dushar o städ, mina gamlingar ville byta tider hit och dit o mitt i allt pajjar en av våra bilar.
Men allt gick ändå tillslut :) Phu.
Sitter och laddar hem lite låtar tills imorrn då det bär av till Östersund, Lugnvik och Sara.
Men först blir det ett litet stopp i Strand hos Simons Anna.

Nästa vecka kliver jag in i en arbetarperiod.
Jobbar från måndag tills tisdag veckan därpå, förutom nu på onsdag då jag är ledig.
Men efter det är jag ledig i fem dar, o då blir det väl dunder, lr hur de nu va Alex ;)


Mina tankar är ett virrvarr.
Har funderat på detta länge nu men kommer aldrig fram till ngt.
Jag tycker olika var dag.
Ännu svårare är det nu, med allt som blev helt plötsligt.
Varför kan jag inte bara stå stadigt på en sida istället för detta velande.
Less, så jävla less.
På mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback