En helg till som är över

Ja, då hade jag jobbat en helg till.
Fast denna helg stannade Oscar och gjorde mej sällskap, vilket var supermysigt.
Oscar kom på att vi kunde fara och ragga lite vilket vi gjorde.
Tog en massa bilder och bara mös.
Sen for jag och jobbade i några timmar, kom hem och så gjorde vi lite dipp och gurka och mös lite till.
Helt enkelt en bra dag.

Just nu sitter jag och skriver med min kompis Josefine och vi kom fram till att vi var ledig bägge två imorrn så då ska vi ta och mötas upp :)
Tyvärr kunde inte Susanne va med denna gång heller :(
Typiskt!

Ja just det ja!
Jag var ju ute i lördags!
Gick på förfest på hotell emma, shit vilken lägenhet killen hade!
Helt sjukt fin!
Sen skulle vi på Olearys,
dock kom jag o Oscar inte in, och inte orkade vi stå i kö heller så vi gick hem.
Men de gjorde inte så mycket för jag var så trött när vi kom hem så jag somnade på engång!


Kommentarer
Postat av: emmis

vad fiiiiin bloggen blev fofie!:D ar du varit på ikea än?:D

2008-03-10 @ 19:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback