En ny molnig dag.

Ja, då var det en ny dag igen.
Igår eftermiddag/kväll fick jag precis samma ont i magen som jag hade dagen innan.
Funderar på om det är mitt hembakade bröd, om det har blivit ngt fel på det.
Har iaf inte ätit av det idag.
Börjar jobba klockan 12 idag och slutar 21.
Tycker inte om att komma hem så sent men ibland måste man det med.
Hoppas jag får jobba på norra, tycker om att jobba i stan, det är inte så långt mellan alla mina äldre där jämfört med Lugnvik då man måste fara en jäkla massa fram och tillbaka mellan alla gränder.

Kom på det imorse,
jag har redan varit i Östersund i tre dagar.
Sjukt att det går så fort.
Mitt liv går så fort.

Jag måste ta mig i kragen och gå dessa få ynka meter till polisstationen och fixa pass.
För vi ska väl utomlands, tihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback