Fredagkväll

Fredagkväll och jag har precis blivit lämnad.
Oscar for redan vid sex sju på afterwork.
Och sen kom Sara hit vid sex och vi har suttit och lärt känna varandra.
Skitmysig tjej, tyvärr skulle hon jobba imorrn så hon har nu farit hem.
Men vi bestämde att vi skulle luncha och göra stan på Onsdag.
Roligt.

Annars har denna fredag varit precis som alla fredagar,
rätt strulig men den löser sig innan slutet.
Fick sluta lite tidigare idag med.


Jag har egentligen inte bestämt mig.
Jag vill ha det bästa av bäggedera.
Jag vill vara här men samtidigt hemma.
Jag vill jobba här men även hemma.
Jag vet egentligen inte vad jag vill.
Men nu blir det ju så att jag är i Backe över sommaren.
Och här på helgen och lediga dagar.
Fast det spelar egentligen ingen roll.
Lr?
Ja, som sagt, nollkoll. Hihi.
Lite jobbigt dock att Oscar kommer vara här och jag där.
Helst efter att vi bott med varandra.
Känns som vi har bott med varandra hela tiden.
Vant sig vid att alltid ha han i närheten.
Men det är ju bara över sommaren.
För förhoppningsvis så kommer vi bo tillsammans så fort som möjligt igen.
Det är ju det där med den dumma lägenheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback