Magonta och huvudvärken

Hemma idag.
Lite småtråkigt hittills.
Ska väl snart ta mig i kragen och göra mig lite frulle.
Ja, som sagt. Jag är hemma idag, vart toksjuk igår eftermiddag.
Hade världens huvudvärk samt magonta. Jag trodde seriöst att jag skulle spy hela tiden.
Chefen ringde igår runt fyra och sa att hon sjukanmälde mig idag med för man visste ju aldrig hur jag skulle må idag.
Men idag skulle jag lätt ha kunnat jobba.
Känner inte av någonting.

Min pojke mår inge bra han heller.
Han har knappt sovit något inatt och sen trodde han förkylningen hade blivit värre.
Men han for på jobbet imorse ändå.
Vi är ett par sjuklingar här borta i Östersund!
image231

Bilden tagen av någon och sen ha jag photoshoppa den lite :)

Kommentarer
Postat av: Mor

Vad bra att du är piggare idag. Inge kul att vara sjuk och inte kunna komma "him". Hoppas du är pigg imorrn och kan fortsätta att tjäna grova pengar!
Kram fr Mor

2008-03-26 @ 09:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback