20 år

Ja, jag är hemma igen.
Har bara inte varit sugen på att skriva.
Har börjat flera ggr men har slutat lika snabbt.

Resan var hur bra som helst!
Fast egentligen, kan den bli ngt annat än med världens bästa bruds!
Dock är jag otroligt besviken på Ving och Tomas Cook Airlines Scandinvia.
Flyger aldrig med dem igen. No no no.
Men hem tog vi oss iaf efter många om och men.
Halv tio landade vi på Frösön där det snöade för fullt.
Men annars var resan super!
Varmt och skönt med mycket bad och drinkar.

Jag har fått världens bästa födelsedagspresent av min Oscar!
En dvd från moderskeppet där man får lära sig Photoshop!
Överlycklig!

Familjen ska fira mig idag för jag ska jobba imorrn.
Nu får även jag gå på systemet, känns lite konstigt.
Fast det kommer nog bli som vanligt iaf, att Oscar handlar ;)
Hihi.20 år

Kommentarer
Postat av: Ki

STORT GRATTIS på födelsedagen (som infaller i morgon). Kramiz

2008-05-18 @ 13:47:25
Postat av: Ki o Chris

Tack o tack för vykortet som kom idag och grattis än en gång.

2008-05-19 @ 16:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback