Allt och inget.

Nu satt jag äntligen här igen.
Datorn hade fått ngt virus så det har tagit några dagar att fixa det.
Iaf, har börjat och snart avslutat min introvecka på hemtjänsten.
Najsbajs, det är hur bra som där. Kommer bli kanon.
Imorrn lr på lördag kommer jag för första gången gå på systemet.
Helt sjukt! :)
Och i helgen kommer mina friends och grilla ute på andersnäset,
kommer bli skitroligt:D
Sen har jag fått min födelsedagspresent av Älsk.
Ska titta på den ikväll:)

Och sist men inte minst. Nu har jag med sett en björn!
Han stod på vägkanten mot bergsjön och käkade lite blommor och blader:)
image311

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Byt! Jag rekommenderar VERKLIGEN devote.se! Sjukt roligt att blogga där tycker jag. :)

2008-05-23 @ 08:10:48
URL: http://josefinalina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback