Gran Canaria

Okej, en snabb uppdate.
Sitter nu pa receptionen i San Agustin.
Igar gick vi en svang till San Mapolomas lr hur man stavar det.
Tog en middag och gick pa olika pubar.
Riktigt roligt.
Alla har brant sig har, jag minst, har bara brant mig pa armen och knavecken.
Idag har vi borjat fa blasor, fast jag hade bara en lite knul vid bikinibandet bak.
Forsojker verkligen smorja mig all the time, kommer va sa less pa det nar jag kommer hem.
 
Gar pengar pa min mobil as hell.
Men det ar vart varenda ore.
Saknar dej Oscar, helt sjukt mycket.
Mor, om du laser detta far du garna ringa en svang.
Det ar billigare for mig och du ringer mig an visversa.

Kommentarer
Postat av: emmis

vad roligt å läsa att ni har det bra, här regnar det idag:(:(... Fortsätt smörja in er;D... KRAAAM!

2008-05-06 @ 11:30:28
Postat av: Ki

Hej Fofie! Farmyra är hos mig i Östhammar och vi tycker att du ska komma hem nu! Puss och Kram!

2008-05-11 @ 15:02:21
Postat av: j0z

NY DESIGNUTLOTTNING, VAR MED OCH TÄVLA!

2008-05-12 @ 11:22:53
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback