Helgen

Hej hopp!
Nu sitter jag i Östersund i Oscars kompis lägenhet.
Oscar är och jobbar, vilket är tråkigt.
Klev upp klockan kvart över fem imorse, kändes väldans jobbigt.
Men det gick det med.
Idag tänker jag shoppa lite.

Helgen var skitroligt!
Apmycket folk men roligast av allt var att Josse Susanne o framförallt Alex kom och hälsade på!
Alex körde ner från Gäddede och hem senare på natten, helt sjukt!
Grillning, ölbrännboll, kubb och en massa goda drinkar för vissa stod på menyn.
En hel del roligt hände, en del höjda ögonbryn både hos killar som tjejer.
Haha, ja tur att vi alla är olika :)

Dagen efter var det städning.
Inte så jobbigt, dock ett stort frågetecken, vem gick hem utan kalsonger? Haha!
Tack för hjälpen alla ni som stannade kvar och hjälpte till!

Nu börjar jag tycka att Jon kan kliva upp så jag slipper va tyst!
image312

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback