Tisdag

Nu är det absolut bestämt. Imorrn far jag tillbaka till Rossön.
Fick jobb torsdag o fredag, king!
Försöker frenetiskt att få bort min söndag till helgen, vill ju så gärna vara full o glader jag med när min kompis Susanne fyller hela tjugo år :D
Men om jag inte få bort den så är det inte en större katastrof, jobbar bara i 3 och en halv timme.
Men jag kan ju inte sova på tännviken isf.
Aja, det ska lösa sig :)

Snart kommer pojkarna hem från respektive jobb, helt sjukt vad dagarna går.
Trodde det skulle bli lite segt men icke de.
Här hos Jon ser det iaf ut om som en bomb slagit ner, och jag överdriver icke!
Det är en lagomt stor två som han håller på att renovera ungefär överallt förutom sovrummet som är klart.
Men man vänjer sig;)

Nu kom ena hem, min:)

Idag har jag förresten köpt världens snyggaste shorts!
Wie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback