utmanad!

Jag har blivit utmanad av Emma :)

Så här funkar det:
* Länka till den som utmanat dig och sätt dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till de.

Låt de få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag längtar efter vinter.
2. Min föredetta kille är helt klart bäst, bff  ; P
3.  Efter nyår har jag ingen aning om vad jag ska göra med mitt liv.
4.  Jag älskar att träna, varför har man inte hållit på med det tidigare?!
5.  Jag är sjukt åkrädd.
6. Jag trivs med mitt liv just nu.
7. Jag älskar att sticka, helst vantar ;)

Jag utmanar : Josse, Susanne, Sandra, Erika och Anna kanske ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback