Vvs-tekniker

Alltså söka utbildningar är inte det lättaste heller!
Min far funderar på vvs-tekniker och bad mig kolla runt lite.
Vilket myller, fattar ingenting.
Hittade iaf tillslut nått i Lycksele. Men den varade bara i 24 dar.
Annars verkar alla utbildningar finnas neröver. Eller i Kalix.
Bra ställe man bor på, tss..

Idag är det kallt, -12 visar tempen.
Najs, vinter är äntligen här. Skulle sitta fint med en dag till som det bara snöade.
Me like. A lot.

Annars då? Ja, jag kunde inte sova inatt.
Fick ingen ro, är ofta så numer, jag kan som inte varva ner utan ligger och vrider o vänder.
Vaknade flera ggr nu på morgonen men låg ändå till halv nio innan jag klev upp, helt klarvaken.
Tss, de var den sovmorgonen.
 
I förrgår såg jag en kungsörn. Ojies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback