Delad hela dagen

Shit va trögt det var att kliva upp imorse!
Och inte vart de bättre av att jag knappt hann nerför trappen innan jag kom på att jag hade glömt att sätta bilen på motovärmaren.
Men undebart!
Aja, det var bara och ta på sig ett par varma vantar och bege sig ut för att skrapa rutor.
Sen tog det ungefär hela vägen till Backe innan det äntligen blev någon värme i bilen.
Väl där bytte jag bara bil, och samma procedur upprepades.
Men hemtjänstens bil fick iaf värme innan Rossön :P
Dessutom va de tokhalt imorse, så jag körde jättesakta för jag har inte vintersulorna på än.
Däcken är dock beställd och kommer på tisdag så jag hoppas Lasse kan byta däck på fäljarna till veckan:)

Vart klar med morgonsvängen lite innan jag egentligen slutade så jag tänkte börja lite tidigare sen idag.
Men just nu sitter jag och bränner skivor och stickar vantar.
 Ska väl ut en sväng sen innan jobbet kallar igen.

Fint väder är det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback