Onsdag

Shit vad trött jag är!
Helt slut i huvudet och på det har jag världens huvudvärk.
Hur ska jag orka med både Roomservice och Grey's ikväll?
Kommer aldrig gå, känner det redan nu.
Så jag skiter i Roomservice och spelar in Grey's.
Simple as that.

Dagen har iaf spenderats med Axel.
Massa massa surr fram och tillbaka.
Mitt kontokort funkar inte längre.
Konstigt besök på systemet.
Kört en massa bil.
Hamnade på en rättegång, inte riktigt vad meningen men.
Enchiladas till middag.
Besök på Dollar.
En massa Dope på hemvägen, fy vad bra de är!

Ska jobba imorrn. Första dagen den här veckan.
Bra det, dagen går så fort då.

Ne, trött och slut!
Hejsvejs


Helgen kommer iaf bli superapkulroligbäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback