Sleep tight

Jag är nere.
Vet inte varför, är bara det.
Dötråkigt har jag, och ingenting fanns det på tvn, suprice.
Gick till och med ut och gick,även fast jag redan sprungit idag, bara för att en timme av kvällen skulle försvinna.
Sen badade jag, även fast jag redan har duschat idag, för att de skulle försvinna lite till.

Och nu ligger jag här i sängen med laptopen.
Klockan slår snart nio och jag funderar seriöst på att sova.
Ingen mening att vara uppe då jag bara e på apdåligt humör!


Gonatt gott folk! 

Kommentarer
Postat av: emmis

Hej Fooofie!:D hur är de? Vem ha gjort dina fina bloggdesign, jag vill också ha!!!;D KRAAAM

2008-10-08 @ 17:57:59
URL: http://emmabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback