Bortdomnad högerarm

Som en del andra onsdagar så kan jag knappt skriva.
Har spelat badminton och man bli ju alldeles konstig i hand/armen.
Aja, tyvärr förlorade det laget jag var i bägge matcherna.
Första berodde nog väldigt mycket på mig, hade så sjukt mycket i huvudet.
Många tankar hit och dit. Har varit en händelserik dag om jag säger så.
Men andra matchen försvann alla tankar och jag och Emma gav dem en bra match iaf.
Nästa gång tar vi dem lätt!

Imorrn ska jag baka för bion på söndag och jobba kväll.
Sen är det bara en dag kvar innan helgen, skönt det.
Hur det nu blir med helgen kan man ju fråga sig.

Hihi, idag blev jag bjuden på kalas om två veckor!
Vadå roligt!
För denna donna fyller ju systemet! :)
Kommer bli kanonroligt tror jag!

Förresten så kan ju ingen missa att jag har fått en ny fin design :)
Riktigt nöjd, thank you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback