Farmor Gun

Ne men visst ser ni.
Att nu är min lediga dag slut, som jag har till större delen spenderat hos farmor i Backe.
Hon ringde mitt i dan o frågade om vi ville ha lite palt, vem tackar nej till det?!
Så jag satte mig i bilen o brummande iväg, och spenderade tre fyra timmar hos henne.
En massa surrande och lite bullar hann vi med, och såklart fick jag med mig en massa palt hem.
Underbart! Vad jag har längtat efter det, finns ingen godare mat!
Efter middagen tog jag o stekte upp lite av de som fanns kvar och la i en matlåda tills imorrn, gotteligott.
Sen blir det kanske Östersund för mig på tisdag, för farmor måste dit för några ärenden.
Och hon ville ha en chaufför, vilket jag såklart ställer upp på, aldrig fel med lite shopping ;)

Imorrn börjar jag som sagt att jobba igen, fyra arbetsdagar har jag framför mig så ngt halloweenfirande kommer knappast ske för min del. Men inte gör det mig ngt, för endera blir det Ösund nästa helg eller Trondheim, den ni!
Så jag har det jag längtar till :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback