Jag, anställd?

Men vet ni!
Nu har jag faktiskt fått jobb.
Jag fick det där vikariatet på hemtjänsten i Backe.
Jag som inte trodde jag skulle ha en chans!
Tydligen hade det varit tio stycken som hade sökt.
Vart så himla paff då han ringde, det var ju hemligt nr o jag var stensäker på att de va  personalservice.
Men så var det han, och när han frågade om jag ville ha det visste jag inte vad jag skulle svara.
Jag trodde ju inte att jag skulle få det! Så jag hade egentligen inte tänkt i de banorna ens.
Men nu är alltså Sofie anställd från måndag den 29 oktober till nyår!







Kommentarer
Postat av: Morsan

Gratulerar!

Känns väl bra att du vet vad du skall göra resten av det här året!

2008-09-26 @ 11:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback