Måndag, ny vecka. Igen

Shit vad jag har utnyttjat denna dag bra!
Klev upp åtta och åt frukost, sminkade mig o for till Backe.
Där var jag hos min nyblivna chef och skrev på anställlningspapper och lyckades dessutom roffa åt mig några kronor till i timlön, yeah! Underbart!
Efter detta gick jag på lokalen som det så fint kallas, där en massa jobbarkompisar satt och fikade morgonfika.
En massa surr blev  det och byte av onsdagar med Berit, alla nöjda och glada.
Dessutom jobbar jag nu julafton, 13-20.
Jag kan jobba dygnet runt runt jul bara jag få va ledig nyår! Vilket jag nu är!
Så få vi se om jag behöver va ledig nån dag till innan med, för partyteamet har stora planer på G för nyår ; )
Fick även reda på att deras planeringsdag ska vara på Pigg o Frisk i Ström, hur roligt som helst ju!
Hihi, supernöjd vart jag iaf :)
Sen in på banken, där jag, utan att jag ens hade en tanke på att jag gjorde det förrän jag var påväg ut, trängde mig före i det svenska kösystemet! Vadå pinsamt?! Och att jag inte insåg det förrän efteråt! Haha, aja.
Tur att de tog max 1 min med mina bestyr där inne. Sorry lilla man. Inte mening att tränga mig före dej, tänkte mig inte för! :)

Hem hem o till mormor med mor där de blev lite surr.
När vi kom hem jag o mor blir vi lika förvånad bägge två att klockan inte ens var ett!
Bra där Sofie :)

Men bytet av dag nu då.
Här gör man allt för dej ;)
Så nu kan jag o partypinglan min ses både på onsdag o ihelgen!
Men lättplätt mycket uppdateringar i våra liv det kommer bli då, surr surr surr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback