Måndag och ny vecka

Imorse tjugo över sju ringde jag Therese och frågade om vi kunde flytta på introt till imorgon.
Vilket gick kanon!
Haha, hon kände inte igen mig på rösten.
 Kan bero på att jag inte är hundra i halsen just nu och såklart att jag inte hade sagt ngt alls innan, ringde direkt från sängen!
Kanske blir en introdag till, ska se hur det går imorrn.
Skulle vara bra för det verkar lite på jobbsidan denna vecka, första gången sen i våras.
Jag har klarat mig riktigt bra faktiskt!
Det absolut bästa med allt är att jag får lön i slutet av oktober även fast jag kanske inte jobbar en enda dag den månaden.
Då vet jag att jag har lite tid på mig att skaffa ngt annat..
Lr nått sånt ; )
Ja som sagt! Idag är jag ledig!
Än så länge har jag inte gjort mycket!
Har tvättat några tvättar..
Ska på ICA sen och handla.
Och ikväll blir det gympa!
Så ser min dag ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback