Psychosocial

Imorse vaknade jag o kände mig öm o stel.
Första tanken va, shit ha jag en så hård säng?
Men sen kom jag till liv och insåg att de var ju självklart träningsvärken sen igår.
Gympan gick förresten mycket bättre än jag trodde det skulle gå.
Orkade det mesta, dock var det riktigt trögt där på slutet, men jag är nöjd.

Igår fick jag ett sms,
"men gå in på msn din mupp!"
Haha, skyndade mig göra de och sen satt jag o axel o surra i ungefär tre timmar.
Egentligen kom vi inte fram till mycket mer än att vi ska shoppa :P
Och att vi ska åka V70 ner till Sundsvall.
Men det var skönt att surra av sig om allt till nån som fatta ;)

Snart ska jag ta mig i kragen o gå till mormor.
Tror jag ska ta o springa en sväng sen.
Få se hur man känner sig!


Hej hej

Kommentarer
Postat av: mie

träningsvärk är väl hur skönt som helst ;D xD



föresten, är du sugen på en ny bloggdesign? Kolla in här: http://memie.blogg.se/2008/september/bloggauktion-pa-hostdesign.html

2008-09-09 @ 19:39:41
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback