Träna träna träna

Ja då ha halva denna dag gått och jag ska snart ivåg på ICA och handla inför helgen.
Shit vad jag ångrar att jag tog på mig jobb denna helg nu!  Nu när jag vet att jag har jobb :)
Men det är ju bara några timmar lör o sön!

 Har varit ute o sprungit en sväng!
Och det gick superbra, orkade allt!
Tror det mest berodde på att jag hade så mycket annat att fundera på så jag tänkte inte på vad jag gjorde eller hur jobbigt de va ; )
Men sen kanske man blir bättre med, otroligt nog!

Igår efter middagen satt  jag som vanligt framför tvn och kikade på the 70s så kommer bror in och kastar en liten bok på mig. Det var en träningsdagbok han hade fått med några skor han hade köpt.
Satt o funderade ett tag på om jag skulle börja använda den,  för en träningsdagbok fick mig att tänka på skolan.
När man blev tvingad att föra en och sedan bli betygsatt efter vad man hade gjort på sin fritid. Vilket jag då tyckte va sjukt jobbigt eftersom man egentligen inte gjorde ett dugg. Så alltid, i sista minuten, satt man och fyllde i en massa som man absolut inte hade gjort bara för att det skulle "se bra ut".
Men tillslut bestämde jag mig för att, äh, jag kan ju likagärna skriva i vad jag gör. Här är det inga krav, o de kanske till och med är lite roligt o se vad man har gjort.

Så nu skriver Sofie träningsdagbok!
Och än så länge är det rätt roligt ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback