Frågelista

HAR DU NÅGONSIN:
 Varit medvetslös? Icke
Tackat nej till sex? Yes
Hånglat med någon riktigt ful? Tss, nja inte en apkatastrof men icke tilltalande.
Hånglat med fler än 50 pers? Haha, nej.
Hånglat med fler än 3 pers på samma kväll? Nej
Gjort något riktigt dumt? Many times
Gjort något du verkligen ångrar? Ja.
 Varit nykter på nyårsafton? Inte sen jag börja dricka : )
 Åkt ambulans? Nej, tur de.
 Gjort något olagligt? Ja men bara smågrejor, typ kört för fort.
Blivit polisanmäld? Nej.
 Tagit droger? Nej.
 Druckit? Jaa
 Vilka kläder sover du i? Trosor..
 Vad hatar du? Vet inte riktigt..
 Varit kär? Absolut
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Nja, tro inte det.
 Är du ensam nu? Yes indeed.Första gången på länge!
Vill du gifta dig? Jo då
 Vill du ha barn? Njao.. Hm.

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Oscar
Såg dig gråta? Mor
Fick dig att gråta? Hm. Skippar den.
Du delade en drink med? Sebastian
Du gick på bio med? Oj! Mor tror jag.
 Skällde på dig? Vet inte.
Du smsa? Sebastian
 Du ringde? Axel!
Ringde dig? Oscar

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR JAG:
Haft sex? Nej.
Festat? Nej.
Gråtit? Nej.
 Kramat någon? Ja : )
 Köpt någonting? Icke.
 Saknat någon? Mm, Axel såklart!
Sjungit? Oja!

JAG HAR:
Digitalkamera: Nej
 Telefon på rummet: Nej
Egen dator: Kommer snart YES!
Könssjukdom: Nej.
Husdjur: Nej :(
 Bra kompisar: Underbara!
Receptbelagda mediciner: Ja, en enda :)
Haft sex på offentlig plats: Ja.

KÄRLEK OCH SÅNT:
 Hur gammal var ditt äldsta hångel? 22
Hur många har du vart riktigt kär i? Två
Vad tycker du om kärlek? Underbart!
När kramade du nån sist? Igår.
Saknar du någon speciell person? Ja men alex!
 Har du svårt för att bli kär? Hm, jo de ha jag nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback