Hösten är här

Då var måndag borta.
En helt underbar måndag iaf vädervis.
Tog en långpromenad till elljusspåret och runt, när jag började närma mig hemmet igen ville jag inte gå hem!
Det var ju så skönt!
Sen tog jag mig en dusch, åt lunch och hoppade i bilen för en arbetskväll på hemtjänsten.
De kommer tydligen, precis som Gläntan sakna rätt mycket folk framöver så man hoppas väl på lite jobb där med då.
Tills jag vet vad jag vill.
Alltså, jag vill till Norge, tror jag.
Men vad jag egentligen vill arbeta med har jag inte det blekaste om..
Ska klura lite på det där.
Aja, så länge jag har tillräckligt med jobb här så kan jag ju stanna.
Man har väl inte bråttom, jag har ju hela livet framför mig ;)
Imorrn måste jag nog tvätta min bil, för efter resan till Susanne i fredags där vägen hade regnat sönder totalt är den
just nu mer brun än gul.
That´s life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback