Helg över redan..

Jobbat klart denna korthelg.
Sista helgen på Gläntan om jag inte ska skriva upp mig på nån lista och jobba upp mig externt från 80%
Men nja, jag är nog ganska nöjd med mina procent tror jag :)
Så ingen Gläntan på ett tag med andra ord.
Jobbade till tolv idag, sen gick jag o solade en sväng, ha fått sjukt mycket finnar nu :(
Ska se om solningen hjälper, har gjort förut iaf..
Sen for jag ut och sprang, dushade och satte mig framför tvn.
Mor hade spelat in nån film som hette Sahara så jag tog och tittade på den.
Den dög, lite småroligt ibland faktiskt :)
Minns inte sist jag såg en film, lr jo! Det var nog när jag var hos Sara i sommar.
Typ juli lr nått, haha!

Imorrn ska jag iväg och skriva på lite papper o bli anställd.
Ska även svänga in på banken som jag skulle ha gjort för flera veckor sen men som inte har blivit av.

Åh! Nu när jag fått lön vill jag beställa nå skor från skopunkten, men såklart funkar inte det att lägga till varorna i kassan!
Vadå, typiskt min otur. Få gå in senare idag och se om det funkar då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback