Påsken i Gäddede

Dags för en uppdatering kanske!
Sitter i allrum/kök/vardagsrum alldeles för mig själv. Crister och Alex for för en stund sen för att sola o grejor inne på Rörvik.
Igår var första dagen efter sex dagars ledighet. Den spenderades i Gäddede hos min andra familj.
Björn och Maria sa flera ggr i helgen att de räknade mig som en extradotter, hihi.
Björn for till och med upp till Jorm och hämtade ner en säng till mig som de ställde in i kontoret så det blev som mitt rum.
Så när alla andra har trängts på soffor och madrasser så har jag myst i min alldeles egna säng :)
Guldvärt var det verkligen för som mest var vi nog 20stycken som sov hemma hos dom, låg folk överallt!
Runt middagstid på onsdagen kom jag och Alex hem till henne iaf.
Men bägge var för trött för att tänka på någon fest så det blev en lugn kväll.
Torsdagen blev det en massa GH me Seb och Calle innan allt folk började dyka upp och på kvällen var det hotellet som gällde. Inte det roligaste men det dög iaf :)
Fredagen var det pimpeltävling som gällde. Jag och Calle var de enda som körde skoter upp, resten åkte bil.
Kunde inte ha blivit mer lyckat egentligen, vädret var super och sällskapet med :)
VI vann ingenting dock men de gjorde väl detsamma.
På kvällen for vi på Saga där det var dans! Och sjukt mycket folk, riktigt lyckad kväll.
Lördag var en sola o slappardag. Maria hade tänkt gömma påskägg till oss alla men eftersom vi blev så många så vart det inte av. Eller det blev av för barnen och mig, haha!
Av någon anledning så tyckte de att jag skulle få ett iaf och inte tackar man nej till de heller ;)
På kvällen var det dans i Blåsjön men vi blev kvar och spelade fyllespel på Brogatan!
Och vilket fyllespel sen! Alla spydde utom jag och Alex. Men roligt var det iaf.

Hände en massa mer men orkar inte skriva allt. Stannade iaf tills på tisdagen.
Nu längtar jag tills nästa gång jag får komma och bo hos Strängby :)

Ihelgen fyller Elin 21 och då är det storparty på Fikkan!
Bada badstamp och basta.
Kan inte annat än att lyckas!

Mamma, jag kunde va ledig den 1 juni :)


Kommentarer
Postat av: Mor

Ok då bokar jag besiktning. Vad bra det känns att du trivs i Gäddede och Norge, när du är glad är jag glad... Kram

2009-04-17 @ 06:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback