Mitt liv och jag

Än engång har man fyttat, denna gång till Rörvik. Storstaden, lr nått.
Har fått mig ett litet grönt rum i ett blågrått hus mitt i smeten.
Här bor jag tillsammans med Andre, Erina, Jon och Micke. Än så länge. Det finns två lediga rum till så man får väl se vilka som blir ens rumskamrater framöver :)
Ingen skola blev det för mig, igen. Suprice, supernere var jag när jag fick reda på det. Orkade inte ens skriva om det här utan undvek ämnet. Istället blev det några månader till här i Rörvik och Sinkaberg. Har skrivit på till jul. Sen ska jag härifrån, så är det bara! Vill till fjälls, funderar på att ta mig en roadtrip eller nått och visa upp mig lite :) Dessutom fördriva en helg utan supning, minns inte sist man inte var ut och festade. Och denna helgen är ju inget undantag, fredag är det personalfest och lördag ville Moa ha med mig ut, Erina och Elin hänger nog med dem med innan slutet dom med, även fast de känner av sina egna äventyr från förra helgen fortfarande.
Appropå förra helgen, tog ferie tors och fre och for till fjälls. Fiska, bada badtunna, dricka sig full flera dar. Helt sjukt bra helg! Liten minisemester mitt i allt. Riktigt skönt faktiskt.



















Kommentarer
Postat av: Mor

Det var på tiden att man fick läsa nåt nytt. Du får väl komma him nån helg ska du se att det blir törrt. Kramar

2009-08-29 @ 07:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback