uppdatering

Det börjar närma sig nu, mindre än tre veckor kvar tills jag reser ner till Vreta Kloster.
Har fått hem en massa info från skolan, och nu är jag nervös. Riktigt nervös.
Ingen praktik förrän i maj, hur ska jag fixa det här då? Måste ta mej hem med jämna mellanrum annars kommer jag inte klara det. Måste ju få träffa Jerry :) Här gäller det att man planera.
Imorrn är det julafton och favoriten min ska fira med mej och min familj, sen reser vi upp till Gäddede igen och kommer förmodligen stanna där. Håller tummarna för att han inte har jobb första veckan efter nyår för då har vi en vecka till med varandra.

Fick lite lön igår med, det tycker jag om. Behöver alla pengar jag kan få just nu för jag kommer inte ta något studielån, här ska levas snålt på sparade pengar!
Och ändå ska jag ha råd att ta mej hem ibland, ojoj..

Ne just nu är jag rätt negativ till allt.. Måste ta mej i kragen och bli positiv! Det kommer att lösa sig, det gör det alltid :)


Kommentarer
Postat av: Ulla Britt

Hej Sofie och God Jul på dej :0) ! Låter jättespännande med din utbildning ! Det kommer att gå bra , du är så "förståndig" och duktig ;) ! Kramar i massor och Gösta hälsar oxå !

2009-12-24 @ 13:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback