Heldag i Sundsvall

Då var Sundsvall gjord! Och herreminge va slantar jag slösade!
Men till mitt försvar så är det länge sen jag shoppade, var nog innan nyår och sen har jag faktiskt råd. Hihi..
Men mycket fint hängde med hem, skinnjacka, stövlar, träningskläder, en klänning, jeansleggings m.m
Just nu funderar jag hur jag ska få ihop den här helgen..?
Ska jag lr ska jag inte fara hem imorrn efter utekvällen.. Ska hinna baka en tårta och fira far imorrn innan jag och Josse ska resa til ström. Någonstans under helgen skulle jag ha hunnit storhandla med, inför norge.
Helst skulle jag ha rest på söndagen för att göra ett bankkonto på måndagen så en annan kan få lön jag med.
Sen skulle jag ha packat,hm.. Hinner jag allt de där imorrn innan tolv ett. Man få nog sätta på ett kol då.

Min dag har iaf varit bra, trots att bilen inte ville imorse. Lämnade in den igårkväll för att de skulle bytas lite grejor på den och imorse så var inte fläktremmen spänd, far har fixat de nu och förmodligen är det bäst jag lär mig med. You never know. Som tur var fick vi iaf låna mimmis bil så vi tog oss iväg iaf :)
Idag har jag både träffat  Pierre och Oscar, två gossar jag inte träffat på läänge.
Pierre tror jag sist var i somras, och Oscar i början av december tro jag.
Roligt till tusen iaf!
Och imorrn kommer jag få träffa bruttorna igen! Fan va roligt det kommer bli!
Ojies!



Ne undra om man ska sova så jag kanske hinner med allt imorrn..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback