Happy girl!

Det är extra roligt att skriva här när man är på bra humör, och det är jag verkligen nu.
Två veckor i Norge har flugit förbi och här sitter jag, söndagkväll, beredd på en ny vecka på Sinkaberg.
Igår var vi ut, och för min del kunde de inte ha blivit bättre.
Sjukt roligt att gå ut allihop, utom Therese o Knutte förstås, de tog en lööövweekend för sig själv.
Men vi andra, Alex, jag, Isa, Martin och Elin tog oss några öl här hemma, spelade jag har aldrig och beställde taxi in till Rörvik.
Hem tog vi oss med, fast det krävdes tre bilar.

Iaf, jag trivs alldeles utmärkt här borta.
Jobbet är precis som jag tänkt mig, inte det roligaste men jag trivs. Dagarna bara försvinner och vips är man påväg hem igen. Att jag dessutom har Isa, Martin och Elin på samma ställe gör ju inte saken sämre :)


Bara så ni vet, den här kvällen kunde inte ha slutat på ngt bättre sätt, I'm a happy girl! 


O grattis Mamma på morsdag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe men gla du :D btw, d e väl int morsdag i sverige idag. D e väl bara här i norge :s, vi kom aldrig fram te något där tro jag. för e int d på våren :s förvirrande

2009-02-08 @ 21:50:36
Postat av: Mor

Hm morsdag är i maj,men i Norge kanske den var igår :-) Tack iallafall och många kramar från Mor

2009-02-09 @ 10:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback