Äh

Tänk, två dar har redan gått av min ledig vecka.
Igår skjutsade jag mina skåningar till busshållplatsen i Hoting för de skulle ut på äventyr.
Sen bakade jag en massa bröd innan jag tog gulingen till urskogen och Susannebanan för en massa surr och godissvullande.
Imorse halv fem kom mina skåningar tillbaka och medans de sov ut så tog jag mig en promenad.
Efter det for vi iväg till dollar och handlade, de för en herrans massa pengar och jag för knappt någonting.
Vad är det för fel på mig?! Jag hittar aldrigt ngt där, eller på något annat sånt där ställe heller för den delen. Typ ÖoB och såna. Konstigt..
Ikväll har vi varit på bio, Changeling. Den dög väl. Inte nått jag kommer se igen iaf.
Tycker Angelina Jolie spelade konstigt, de kändes inte äkta ibland.

Imorrn blir jag själv här hemma igen, funderar på att dra en sväng förbi mormor kanske.
Sen måste jag ringa Anja, klipp hit och klipp dit.

Ne men nu vet ni vad som händer i mitt liv, iaf det stora hela.


Kommentarer
Postat av: emmis

Har en utmaning till dig på min blogg fofie:)

2009-02-23 @ 13:30:28
URL: http://emmabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback