Utmanad, igen

Susannebanan utmanade mig.

Matvanor:
Bästa maträtt? Palten
Bästa dryck? Funlight
Hatdryck och maträtt? Kaffe och pyttipanna
Bästa alkoholdryck? Öl
Smågodis eller färdiga påsar godis? Smågodis
Favoritglass? Pinnglass, på sommaren. Äter inte glass annars :)


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Oj, inte en enda krona den här månaden. Än, kommer väl ändras på fredag!
Har du mer skor än kläder? Onoo
Favoritplagg? Min ed hardyscarf
Hatplagg? Äger inget hatplagg ju, varför ska man köpa ngt man hatar..?

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?
Jobbar
Vad vill du bli?  Skogsmästare lr jägmästare
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Att jag gör!
Är lönen viktigast? Nej men den är inte fy skam iaf!

Boende:
Lägenhet eller hus?
Hus tillsammans med kingbruttorna
Framtidsplaner med boende? Njao visst men inte i norge
Litet eller jätte stort? Tillräckligt litet så det är mysigt men tillräcklgt stort så jag trivs :)
Drömboende? En egen gård med ladugård o hela köret.
Landet eller mitt i stan? Landet.
Mysigt eller sterilt? Mysigt offcourse

Lite allt möjligt:
Har du barn? oh nee haha
Är otrohet okej? Nepp
Älskar du någon? Nej lr jo Axel ju
Betyder familjen mycket för dig? Att de gör!
Är du lojal? Ja.
Tycker du om att dricka dig full? Ja tycker om att festa, ja.
Hemmafest eller gå ut på krogen fest? Både kan vara apkul :)

Jag umanar ingen! Rebelliskt!


Kommentarer
Postat av: Axel

hihi :) Hallå den där förra utmaningen, d e ju fyllo bilden på mig sen nyår :O HAHA

2009-02-24 @ 13:06:20
URL: http://alexstrangby.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hallå du!

Nu är du utmanad ;)

2009-02-26 @ 16:26:48
URL: http://joakimssandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback