Framme at last.

Ja, då sitter jag här i Rörvik igen.
Jag, Alex och min fina bil rullade in på gården runt ett halv två.
När vi håller på att packa ur bilen som mest så ringer en yrvaken orolig mor, hade lovat henne att skicka sms när jag var framme och de hade jag tänkt göra med men hon hann före :) Men allt hade gått bra iaf. Tog det riktigt lugnt, ingen olycka här inte! Vid hm, ja nu kommer jag inte ihåg vad byn hette men jag och Alex bytte iaf när det var ungefär 11mil kvar. Jag hade så himla ont i min gasarhäl, hihi..
Och sen började jag bli ganska flum, Alex satt och räkna upp massa norsknamn vilket just då var superroligt!
Fast norska namn är nästan alltid roliga :)

Mitt rum var apkallt inatt iaf. De ligger precis brevid ytterdörren och hallen. Och inget element verkar de ha heller.
Therese hade ställt ner ett i mitt rum iofs men dörren till rummet hade inte varit stängd och elementet var bara ljummet så det hjälpte föga. Så jag tog och ställde det på fullt, drog på mig tjocksockar och kröp ner i sängen med två täcken.
Imorse var det varmt, riktigt varmt. Ville inte kliva upp.

Nu sitter jag i allrummet och myser med lite varmt i koppen.
Tror Therese kille är kvar här, undra när han tänkte kliva upp då?
Norsk är han oxå, hm.. Jag och norska. Bäst han inte kliver upp alls ;)




Kommentarer
Postat av: Far

Hm du måste ju lära dig i alla fall om du nu får tag i någe jobb. Eller tänker du gå i Norge oförstående hela tiden. ;)

2009-01-07 @ 07:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback