Kvällen har bara börjat..

Jag känner mig stressad, även fast jag inte behöver vara det.
Med jämna mellanrum dyker tanken på packningen upp, att jag måste sätta igång.
Men vad i hela friden, det är ju bara Onsdag, måste lugna ner mig.
Det tillsammans med en annan oro o längtan(?) är det enda som snurrar runt i mitt huvud.
Lat är jag dessutom, skickade vidare badminton ikväll.
 My name is Bond, James Bond har jag fördrivit kvällens första timmar med.
Har inte riktigt någon åsikt om filmen, vilket oftast brukar betyda dålig.

Dessutom kommer inte min förhoppningsvis framtida hyresvärd inte hem från de soliga Thai förrän 28.
Törs man våldgästa och flytta in när han inte ens vet om ens existens?
Har egentligen inget val, ett rum på fickan eller hemlös.
Vad skulle du ha valt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback