Kort sammanfattning

Kan mitt liv leka mer än vad det gör just nu?
Den senaste veckan har jag spenderat hos Alex, skulle egentligen bara stanna en natt men de blev fler.
Kände att jag lika gärna kunde stanna.
Dock tog jag och körde hem idag. Efter ungefär halva resan, mitt i skogen, ringer de från norge.
Så nu har jag jobb, på samma ställe som Alex, börjar på måndag.
Jag är en väldigt glad Sofie nu iaf!
Ingen arbetslöshet eller mellan två jobb..

Ikväll blir det gympa och imorrn klockan halv tio sitter jag i frisörstolen hos Anja.
Måste fixa en herrans massa nu innan Norge men de är så det ska va!

Sen så är det ett ju ett stooort plus med en del annat med, men det håller jag för mig själv.
Busigt, tss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback