Men nu jävlar!

Man är ju rätt sjuk egentligen, jag hann inte mer än hem innan jag blev smått deprimerad och nere över att jag nu var arbetslös.
Har sovit apdålig hela natten, bara vänt o vridit på mig.
Och ändå var jag aptrött när jag kom hem igår, hade bara sovit runt två timmar förra natten.
Hela morgonen har jag haft ont i magen och varit irriterad o tänkt att såhär ska jag gå nu, mellan tvn och datorn.

Men sen kom jag på den geniala iden att jag har ju världens chans att följa med Alex till Norge imorrn.
Sååå, jag ringde Alex som var helpå.
Så imorrn bär det nog av för mig till Norge och Rörvik.
Hur länge jag blir borta har jag inte bestämt mig för än, en vecka minst iaf. Kanske två, jag menar jag har ju ingenting jag måste hem till så jag kan ju likagärna va borta i två med :)

Och jag är just nu en glad Sofie :D


Kommentarer
Postat av: Ki

Herregud jänta så söt du är!

2009-01-03 @ 19:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback