Torsdag

Vet ni, jag är hemma. Hemma i Rossön för första gången på ungefär två månader.
Och har, för första gången på ungefär lika lång tid tillgång till internet.
Tog mitt pick och pack och flyttade till Ottersøy i ett litet hus med Erina och Andre, två forna Lyckselebor som har ägnat större delen av sin tid tillsammans åt att resa :)
Trivs så sjukt bra där borta men jobbet börjar bli trist.
Vet inte om det beror på att man visste att man snart skulle ha semester eller om man helt enkelt börjar bli less.
Men minst en månad är det kvar iaf, har börjat smida nya planer. Nu har jag testat det här,
fara ensam, hitta massa nya kompisar, börja på nytt jobb.
Och det är helt otroligt vad jag har vuxit som människa, blivit mer säker på mig själv.
Jag klarar allt, hur enkelt som helst ;) hehe..

Till veckan kommer beskedet om skola, hoppas så otroligt mycket på att jag få komma in.
Jag vill ut, ut i skog o natur. Sen vill jag ha ett eget hem, med mina egna möbler. Less på att leva med alla andras saker. Även fast det är riktigt fint där jag bor nu :)

Idag har jag och mor varit i Omsjö i sommarstugan och klippt gräs, både hon och jag kände att här vill vi vara mer så förmodligen reser vi dit imorrn igen, fy va skönt det är med semester så man få göra precis vad som faller en in!



Kommentarer
Postat av: Sandraa

Sofie, vilket spännande liv du har:)

Skulle faktiskt inte vilja byta men en del

grejer verkar riktigt schysta;)



Verkar iaf som du trivts riktigt bra in Norway, och det är ju viktigast!

SJälv så funderar jag på att åka iväg till Östersund och plugga lite på Miun, har fastnat lite för det sedan man åkte iväg med skolan och tittade lite:)

Men självklart måste jag jobba klart och plugga färdigt USK utb. som jag påbörjat!

Mycket att stå i unga dar. skratt



Men visst var det jägerutb. som du sökt eller har jag missat ngt? :)

Stora kramar "dopkamraten" ;P

2009-07-09 @ 22:41:43
URL: http://sandramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback