ledig lördag trots allt!

Blev ledig idag iaf och jag gråter inte precis :)
Vi tre i storstugan har varit en sväng ut på Rörvik och kollat läget, Elin köpte nån partytröja tills ikväll bl.a.
För ikväll tror jag bestämt att vi ska bege oss till Therese, hon och hennes kille ska ha inflyttningsfest. Kommer nog bli kanonroligt!
Annars har Sivert, våran hyresvärd varit här idag. Igår hörde Alex möss så igår när jag kom hem gick jag dit och surrade med han en sväng om det. Sen tog han och rengjorde duschen med klorin med så nu luktar det badhus i hela huset :)
Men rent och fint är det! Och efter lite tjat kan nog vi tillslut få ett element på badrummet! Han skulle kolla med en elektriker! Riktigt riktigt skönt skulle det va iaf!

Aja, nu ska jag käka lite mer av farmors palt innan det blir dax för att börja kirra kläder och grejer :)

Hoppas allt är bra hemma!

Kommentarer
Postat av: Mor

Jorå allt är bara fint här hemma, har varit I Omsjö ihelgen. Nancy var också där hon hälsar så mycket. Hasse och Sten Åke kom förbi och skottade taken, de hälsar också. Avståndskramen

2009-03-08 @ 12:58:17
Postat av: Sven Olof Selinder

Hej!

Skall presentera mig först. Jag är tremänning med din mormor Siv, jag har mina rötter i Ottsjö. Din mormorsfarmor var moster till min mor Hilma. Roligt se att Jonasson´s släkten är i Omsjö så ofta. Åker ibland förbi på Bränna, har faktiskt träffat din morbror Lennart där. I höstas var Hasse med fru där, gott fika. hälsa Siv hoppas värken gett med sig. M.V.H Sven Olof

2009-03-08 @ 18:38:06
Postat av: Sandra



Nu får du anta min utmaning;)

Mitt inlägg, UTMANAD?! Klicka på den å läs;)

2009-03-08 @ 20:28:56
URL: http://joakimssandra.blogg.se/
Postat av: anita

Halloj



Håper du hade gott på annersia grenseröse.

Ka du ska göre me alle dine penninga.

De e ikke så mange butikka på dette sted, Rossön.

Du kan dock ta en tur på ICA butikken å bestille litt pils.



Hade bra

Anita i Rossön



Ho gammeldamen på Kirkeveien 5 hilser!

Sola skin o jej trefft mora di te moran.

Ho såg da ut til å ta de me ro

2009-03-17 @ 13:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback