tisdag

Jag kan skriva om så mycket intressant här, alla små intriger som sker, mina innersta känslor, nya människor i mitt liv.
Ja allt, men istället håller jag sånt för mig själv och bloggen förblir rätt tråkig. För jag vill inte dela med mig om sånt till en massa människor jag inte har en aning om vilka de är, tråkigt men sant :) Så därför så kommer denna blogg fortsätta att handla om tråkiga alldagliga saker, och allt intressant hamnar istället i min egna dagbok. Ja, jag skriver dagbok. Har gjort det sen jag var kunde skriva så gott som.

Så nu vet ni det!
Snart ska jag och Elinpelin på konditionsträning!
Sen ska jag hem och inte diska!

Kommentarer
Postat av: Mor

Heja heja stå på dig om disken!

2009-03-11 @ 06:30:49
Postat av: Sandra

Haha, jo jag vet.

ska nog te Norge i sommar, men bara på semester:P

Men ärligt talat så är det ju sjukt dyrt att bo i Norge...

Jag funderar på att flytta till Thailand, billigt å bra;D



Kraaam

2009-03-15 @ 21:05:31
URL: http://joakimssandra.blogg.se/
Postat av: Mor

Vi undrar vad du gör? En uppdatering vore på tiden :) KRAMAR

2009-03-18 @ 06:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback