Solig dag

Så, då var måndagen gjord och va fort det gick! Helt plötsligt var vi påväg hem igen.
På andra pausen idag bestämde jag o Elin oss för att skita i träningen ikväll och istället bege oss upp på ett berg för vem vill ställa sig i en träningshall när det har varit sånt väder som idag?
Molnfri himmel och så gott som ingen blåst, vilket är otroligt!
Så väl hemma drog vi på oss gympaskorna o begav oss uppåt. Blev samma berg som jag var upp på igår.
Fast idag var jag lite förutspående och lånade Isas kamera och tog en massa kort dock blir det bara tre av dem här :)
De första är iaf mitt nya hem, andra taket från höger.
Så nu vet ni alla där hemma hur det ser ut på ett ungefär iaf :)

Ne nu ska jag hoppa i duschen!







Kommentarer
Postat av: Mor

Nu förstår jag att du trivs, vilka vyer!. Ser fram emot när asfalten och värmen kommer så vi kan ta hojen och hälsa på dig. Kramar

2009-03-24 @ 06:46:11
Postat av: emmis

det såg rikrigt riktigt fint ut fofie:)

2009-03-24 @ 07:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback