Måndag, men för min del kunde det lika gärna varit söndag

Du, Sofie var trött igår hon!
Gick och la mej vid halv nio fast jag somnade nog inte förrän halv tio tro jag. Fastnade framför datorn.
Vaknade första gången runt sex, tänkte att nu skulle jag ha klivit upp om jag skulle ha jobbat och somnade om.
Vid sju vaknade jag igen och kom på att de är ju nu jag skulle ha klivit upp, inte vant mig än att jag börjar jobba åtta och inte sju. Helt otroligt att det redan är så ljust vid sju! Kommer ju vara kanonlätt att kliva upp till jobbet nu :)
Vid åtta klev jag upp, Alex sov fortfarande så jag väckte henne. Hon hade försovit sig lite.

Idag har jag iaf börjat städa lite här, tagit toan och slängt en massa sopor och saker som är kvar från folk som har bott här innan. Invigt vårat nya vaskrum, har en hel del tvätt faktiskt.

Snart ska jag åka snålis me mina grannar in på Rörvik, tänkte kirra konto och en del annat.

Ne men heela dagen är ju kvar och jag har redan gjort en massa, duktig ja!
:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Roligt liv du verkar ha det där borta :P



Jag började med USKA ubildningen för ett tag

sedan i ström och kan tala om att det är ungefär

lika intressant som att rensa fisk om dagarna XD



FY FAN VAD HJÄRNDÖD MAN BLIR EFTER ATT HA LÄST OM ALLA KROPPENS NERVER, helt sjukt!

Vi har en läkare från ösund dåra som är vår lärare. Tänka dig "läkarspråket" han använder för att få oss att fatta efter tre timmar att det finns miljontals Receptorer i hela kroppen!





(Receptor=Sitter fast på en nerv som skickar signaler till hjärnan om vi exempelvis ska lyfta på armen)



Hur som helst så är det roligt att läsa din blogg efter en sån dag i Strömsund med alla "Negriter" och hammerdalare...

Suck, vad jag skriver :D



Hoppas du hare bra iaf, kram!

2009-03-03 @ 19:06:08
URL: http://joakimssandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback