Min lediga söndag

Då hade min lediga dag gått och inte mycket nyttigt har jag gjort.
Men jag har inte varit bakis iaf, jag o Alex tog o raggade Rörvik igårkväll bara.
Sen spände vi fläktremmen på min bil och det var verkligen en syn, Alex satt så gott som på motorn där ett tag!
Hon tog i och lyfte upp generatorn, slet som en tok! Men de funkade ju tillslut! Duktig mekaniker hon!
Sett två filmer och den där dokumentären om Britney Spears idag.
Vart rätt less tillslut så jag gick ut, besteg ett berg men tre älgar!
Vart rätt paff då jag såg dom! Och vilken utsikt det var när jag kom till toppen, ville inte gå ner!
Imorrn är det jobb igen men jag funderar faktiskt på att åka hem tillhelgen, är en månad sen sist nu så det är på tiden. Men sjukt vad fort det har gått! Jag har jobbat här i två månader redan.
Snart är det sommar gott folk!

Nu går Tjenare Kungen på våran lilla tv, Elins favoritfilm.
Jag funderar på att gå ner till mig, göra natten.
Jobb imorrn igen!


Kommentarer
Postat av: Mor

Du är välkommen hem, har du tur kan du kanske "flytta" in i dina garderober :) Kramar

2009-03-23 @ 06:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback