Grabbarna grus på äventyr

Vakna klockan halv sex en lördagsmorgon av att mobilen ringer är aldrig en hit.
Men att de var två fyllehundar till norskar som ringde gjorde allt lite roligare. Fy vad jag skrattade!
Så mycket så jag fick ett sms av bror där de stod scchhhhhhhhyyyy! Haha!
Lördag den andra maj började med en massa skratt, kan de börja bättre egentligen?

Imorrn åker jag tillbaka hjem, hih..
Eller hur det nu var.

Men vi snakkes!



Förresten Knut Åge, de tar nog priset än så länge.
Hur kan man döpa sin unge till de egentligen?!


Kommentarer
Postat av: Sandraa

Vilket spännande liv du har Sofie!

2 fulla norskar som ringer på morgonen, inte illa!

För min del blir det nog Rossön till slut, jag börjar få mycket jobb och hoppas på att få fast snart, hihi:)



Att åka till Norge funderade jag ju på förra året att göra för att rulla in lite xtra men livet är långt och många möjligheter väntar:)



Hoppas du har det bra och att vi snart ses och kanske kan ta en liten "krogrunda" i Rossön, kanske bort till Sjödin & Eas eller hwo knows... ;)



Pussar&Kramar Barndomskompisen

P.s! Jag fick ju ditt mess när du var hemma i Rossön sist men det fick jag en vecka senare då du åkt tillbaka så snälla ring nästa gång! D.s



:@ dumma mobil! skratt

2009-05-03 @ 21:48:59
URL: http://joakimssandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Halloj

Kul att fick sova i en säng från JORM!!

Pimpeltävlingen på långfredagen haver jag också deltagit i en massa gånger.

Har även hoppat på kryckor från Brogatan 28 upp till Brattli och sedan hem igen, det du!!

Hade bra i norge

Kan man het Knut-Anders kan väl heta Knut-Åge



Anita i Rossön

2009-05-04 @ 12:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback