Så himla glad, än :)

Jag har kanske blivit med hus!
Eller, ja hyrhus. Och det är så gott som säkert.
Det enda de sitter i nu är att de inte finns internet, men de kan nog lösas med mobilt bredband.
Men jag vill! Jag vill verkligen flytta härifrån!

Ett helt hus, för mig själv som det ser ut nu.
Fullt möblerat med tv, hejåhå! Tänk o ha tv igen!
Tvättmaskin som faktiskt öppnar luckan då tvätten är klar, varmvatten som aldrig tryter och med fler element än två .
Och, det bästa av allt.. UTAN KRYP!
Allt detta utan att jag betalar något mer än vad jag gör idag.
Eller jo, lite.. Betalar elen utöver hyran.
Men om Isa och Martin bestämmer sig för att flytta med, ja då blir hyran ännu lägre. Då kommer jag bara betala hälften av vad jag betalar idag!

Jag är så himla glad!
Håller tummarna för att mobilt bredband funkar där borta :)

Dessutom har jag bestämt mig för två veckors semester, vecka 28 o 29.
Hoppas solen lyser i konstant då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback