summer

Här är sommaren i full blom!
Alla träden har slagit ut och det är så grönt och fint!
UNDERBART!

Och idag är det fredag, bara en eftermiddag kvar och sen är denna vecka gjord.
Ihelgen har jag och Elin blivit bjudna på grillning i Horvereid innan vi ska fara in till Kolvereid och festa loss.
Första sommarfesten där tydligen, få se hur det blir. Grilla vill jag iaf :)

Och sen har vi fått reda på att de kommer komma två nya svenskar snart som ska vaska med oss.
Skönt att man snart får börja städa själv, extra pengar och mindre folk inne på filéen så man slipper tänka mer på att de kanske är folk man skvätter ner i nått hörn istället för och tänka på hur rent de blir.

Nu har jag bara en vecka kvar och sen så har jag semester en vecka!
Så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback