Gruvar och skjuter upp

Dåså, då bär det snart av till Gäddede igen och lite intro.
Ensam blir man men förhoppningsvis bara tills imorgon kväll.
Har skrivit ut en låång lista på massa hyresvärdar nere i Linköping, kommer bli en massa herrans ringande imorgon.
Skäms gör jag, det är mindre än två månader kvar och jag har ingenstans att bo.. Och inte har jag ringt någonstans heller. Iofs vet jag varför, inte vill jag flytta någonstans nu när jag har karln här.
Och därför drar jag på det, glömmer och skjuter upp. Men imorrn måste jag. Dessutom blev det lite bättre då Elin också vill följa med, fick lite push till att ta tag i allt.
Ne undra om man ska börja köra så man kommer fram någon gång!

Kommentarer
Postat av: Mor

Förstod nästan att det var där skon klämde....Kram

2009-11-26 @ 06:39:14
Postat av: Sandra

Klart att man sjuter på ngt om man har det bra;)



Glad för din skull iaf att du verkar trivas med tillvaron:) Min är också strålande. "Ny karl, nytt liv" Thats how It goes.



Hoppas allt går bra nere i Linköping^^,

Kramar Sandra

2009-11-26 @ 22:38:18
URL: http://sandramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback