A new me

Nya tag, ny bloggdesign :)
Lr, ja någorlunda iaf.
Nu är det bara 12 arbetsdagar kvar här i Norge. Men säkert 3 - 4 veckor kvar allt som allt.
Egentligen slutar jag veckan innan Halloween men jag är bra sugen på att stanna här under den helgen med.
Norskarna planerar en rolig fest då och det skulle ha varit ett bra avslut på allt.
Allt är iaf bestämt nu med min nya jobb, blir städjobb på hotellet i Hemavan.
En annan karl ringde och erbjöd mig jobb i liften med men då hade jag ju redan tackat jag till det första.
Börjar endera den 26 eller 28 december, så jag blir ju arbetslös i två månader.
Men det kanske har löst sig med. Maria, Alex mor erbjöd mig att bo hos dem och jobba på äldreboendet i Gäddede, för de saknade tydligen mycket folk där.
Såå man får se vad som händer, men det löser sig alltid!
Var hemma ihelgen, fick träffa Oscar vilket var superroligt! Även fast vi pratar en del på msn och så så var det ändå mycket som behövdes uppdateras :)
Här borta i Norge händer det en massa! Folk gör slut med varandra och flyttar hit och dit.
Men det är ju som vanligt då, det har ju verkligen varit en dokusåpa här sen början.
Imorrn ska jag jobba några extratimmar, kan behövas lite extrakronor framöver!
Allt har verkligen varit upp och ner de senaste veckorna, men nu börjar jag bli mej själv igen.
Man kan klara sig genom det mesta, även när allt kraschar samtidigt för en.
Som Erina sa, allt har en mening.


Kommentarer
Postat av: Mor

Jag brukar också tänka att allt har en mening, men ibland kan det vara svårt att se vad. Va bra att du börjar komma iform igen :). Ut på nya äventyr.... Kramar

2009-10-07 @ 06:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback