Nytt liv?

Fyra dar kvar, fyra dar! Och då är denna inräknad!
Får lite ont i magen då jag tänker på det, ska jag fara härifrån?
Lämna alla mina fina kompisar.
Men de som jag kommer sakna mest är Elin och Alex.
Alex kommer jag ju aldrig tappa kontakten med, det vet jag. För det är ju Alex och jag, inte svårare än så. Men vi kommer träffa varandra mindre.
Och så Elin, shit vilken kompis jag har hittat här borta. She´s the best!
Vi bor ihop, jobbar ihop, lever hela våra liv ihop så gott som. Hon kom hit en vecka senare än jag och sen dess har vi varit med varandra så gott som jämt.
Det kommer bli tomt.
Men hon finns ju kvar :)
Men jag vet ju att jag inte kommer kunna hålla mig borta härifrån, jag kommer komma tillbaka och ta en festhelg nångång framöver :)
Ja just det! Jag och Elin planerar en utlandsresa!
Och om allt går som det ska far vi om bara två veckor!
Men det är så många frågetecken än så jag har inte börjat våga hoppas än.
Ja just, nytt jobb, nya kompisar, ny desgin på bloggen, ny hårfärg!
Rock on  hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Skitsnyggt! :)

2009-10-19 @ 13:56:05
URL: http://josefinalina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback